It looks like the link pointing here was faulty. Maybe try searching?

Dragan Bjelica

Direktora sektora logistike AS Holding d.o.o. i CEO AS Logistics d.o.o.

Više od 20 godina menadžerskog iskustva u prodaji i logistici.

Karijerni put gradio u kompanijama Coca-Cola HBC d.o.o., Merkur d.o.o., Mercator BH d.o.o. Planet d.o.o. i Nelt d.o.o.

Trenutno na poziciji Direktora sektora logistike AS Holding d.o.o. i CEO AS Logistics d.o.o.

Silvio Vuković

Izvršni direktor, Ovnak

Silvio Vuković zadnjih osam godina je na poziciji izvršnog direktora poduzeća Ovnak iz Viteza. U tom periodu Ovnak je učvrstio poziciju kao jedan od vodećih distributera za proizvode iz kategorije kozmetike i sredstava za održavanje kućanstva, uspješno gradeći lidersku poziciju u svojim kategorijama robnih marki Ovnak, Ziaja, Artdeco, Frosch, W’nW, i druge.

Prije toga, iskustvo je u maloprodaji stjecao kao direktor cm cosmetic marketa, domaćeg maloprodajnog lanca drogerija, te kao direktor Grateksa, maloprodajnog poduzeća koje je upravljalo franšizama za fashion brendove Mango, NafNaf, Okaidi, Gerry Weber i dr.

Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Splitu, a na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu je stekao zvanje magistra ekonomskih znanosti. Široki raspon interesa uključuje područja digitalnog marketinga, upravljanja robnim markama, upravljanje kategorijama proizvoda, digitalna transformacija poduzeća i sl

Katarina Kafadar

Ovnak

Godine 2016. diplomirala je na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, nakon čega započinje s radom u obiteljskoj tvrtci Ovnak. Godine 2022. magistrira pravo na pravnom fakultetu Sveučilišta u Mostaru. Primarni poslovni fokus na početku rada bio je razvoj privatne robne marke Ovnak, koja doživljava višestruku ekspanziju u samo nekoliko godina te postaje neprikosnoveni lider u segmentu modnog nakita i asesoara. Nakon nekoliko godina, zajedno sa svojim bratom preuzima vođenje cjelokupnog poduzeća. Poduzeće Ovnak danas uspješno distribuira i gradi cijeli niz brendova kao što su Ziaja, Frosch, Schwarzkopf professional, Artdeco i brojni drugi. Od 2022. godine na čelu je Udruge poslodavaca Vitez te je član Upravnog odbora Udruženja poslodavaca SBK/KSB.

Valentin Kafadar

Ovnak

Rodio se u Vitez 1996. godine. Zvaršio MBA na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa 2020. godine, na smjeru Financija i bankarstva. 2021. magistrirao na KEDGE Business School, Bordeaux, Francuska, na smjeru Managementa. Od 2021. godine aktivno vodi, zajedno sa svojom sestrom, obiteljsku tvrtku Ovnak. Tvrtka se bavi distribucijom kozmetike i sredstava za njegu, te vodi zastupništva za renomirane brandove automobilske industrije. Privatna robna marka Ovnak, već duži period je lider na tržištu BiH u kategorijama modnog nakita i asesoara za kosu. Ovnak distribuira neke od poznatih svjetskih brandova kozmetičke industrije, kao što su: Ziaja, Artdeco, Frosch…

Srećko Nakić

Atlantic Grupa

Potpredsjednik Atlantic Grupe za distribuciju

Srećko Nakić ove godine obilježava 30 godina managerske karijere u FMCG industriji.

Sudjelovao je u svim fazama razvoja Atlantic Grupe, od distribucijske kompanije na jednom tržištu do današnje 1 milijarde eura velike kompanije koja svoje proizvode plasira na više od 40 tržišta diljem svijeta.

Po fazama razvoja ističe se uloga u razvoju distribucije i dugoročna suradnja s najvećim principalima u industriji poput Beiersdorfa, Duracella, Ferrera, Haleona, HIPP-a, Johnson & Johnsona, Marsa, Raucha, Red Bulla, Unilevera i ostalih.

Nakon akvizicije Cedevite Atlantic je istupio u nove kanale kao što su Cedevita u HORECA kanalu te u “on the go” kanalu s izrazitom industrijskom inovacijom kroz proizvod Cedevita GO potpuno promjenio potrošačku percepciju o brandu .

Kao Predsjednik Uprave Droge Kolinske bio je odgovoran za integraciju do tada najveće Atlanticove akvizicije i jedne od najvećih na ovim prostorima.

Danas je Potpredsjednik Uprave Atlantic Grupe i ima odgovornost za distribucijsko poslovanje.

Otilia Varoščić

Certus

Diplomirani ekonomist, s više od 18 godina iskustva na različitim rukovodećim pozicijama u nabavi u Kauflandu, unutar Schwarz grupe. Između ostalog i 2 godine u Kauflandu Bugarska, kada je bila odgovorna za postavljanje organizacije nabave, uhodavanje, trening i edukaciju novog nabavnog tima tijekom faze otvaranja nove zemlje. Od 2021. godine samostalno radi kao konzultantica i trenerica. Svoje bogato iskustvo iz više od 5.000 samostalnih pregovora s domaćim i stranim dobavljačima, od malih proizvođača, preko trgovačkih i proizvodnih tvrtki srednje veličine, do multinacionalnih kompanija, kao i leadership i organizacijske kompetencije, prenosi u edukacijama i poslovnim savjetovanjima. Početkom ove godine je zaključila Business Coaching Diploma program pri PricewaterhouseCoopers akademiji i radi kao business i executive coach.

Josip Pedić

Focus

Nakon školovanja na informatičkom fakultetu u Varaždinu i rada nekoliko godina unutar IT segmenta, u 2017. godini dolazi u kompaniju FOCUS South East, sa sjedištem u Zagrebu, na poziciju „data“ analitičara. Kroz par godina rada primarno sa bazama podataka i internim analizama postepeno se orijentira na blisku saradnju sa klijentima u unapređivanju sistemskih i programskih rješenja za obradu podataka. Od 2020. godine preuzima poziciju regionalnog voditelja operativnog i produkcijskog odjela na čijoj poziciji se nalazi i danas.

Milica Gajić

SPP Slatko i Slano, Atlantic Grupa

Marketing menadžer u kompaniji Atlantic Grupa u sklopu Strateškog Poslovnog Područja Slatko i Slano

Po zanimanju diplomirani ekonomista turizma svoju karijeru započela je 2004. godine baveći se uvozom i distribucijom inostranih brendova. U periodu od 2009. do 2014. radila je kao Category menadžer u EKO Srbija naftnoj kompaniji saradjujući sa partnerima iz FMCG industrije sa značajnom ulogom u postavljanju standarda, uvođenju inovacija i uspešnom ostvarivanju prodajnih i poslovnih strategija. Krajem 2014. godine prelazi u kompaniju Nestle gde se razvija u oblastima trade marketinga i marketinga baveći se razvojem globalnih i regionalnih brendova, postavkom marketing strategija i sprovođenjem integrisanih marketinških kampanja na tržištima zapadnog Balkana. 

Od decembra 2019. godine pridružila se kompaniji Atlantic Grupa SPP Slatko i Slano na poziciji Senior brand manager, vodeći kategoriju čokoladnih barova za Srbiju, Crnu Goru, Bosnu i Makedoniju. Kategoriju čokolada preuzima 2021. godine gde i danas sa svojim timom kreira i sprovodi strategiju za razvoj brendova Najlepše želje i Menaž. Dobitnica priznanja Mark Award Brend menadžer godine 2023.

Luka Đukanovic

SPP Slatko i Slano, Atlantic Grupa

Marketing Menadžer za brendove Bananica i Štark u kompaniji Atlantic Grupa u sklopu Strateškog Poslovnog Područja Slatko i Slano.

Preko 10 godina iskustva u FMCG industriji.

O 2018-e godine zaposlen u SPP Slatko i Slano, Atlantic Grupi gde se oprobao na različitim pozicijama: Regional Shopper Manager, Digital Strategy Communication Manager, pa do današnje pozicije Marketing Menadžera grupe brendova.

Prošle godine je osvojio nagradu Mark Awards za Brend Inovatora u 2023. godini, za rezultate koje je postigla Kremasta Bananica kao novo lansiranje ali i Bananica kao brend koji je dostigao rekordno tržišno učešće.

Slavko Sić

Holdina d.o.o. i Energopetrol d.d. Sarajevo

Slavko Sić je od listopada 2020. godine predsjednik Uprave i direktor društava Holdina d.o.o. i Energopetrol d.d. Sarajevo, najvećeg uvoznika i distributera naftnih derivata u Bosni i Hercegovini, članice INA Grupe i MOL Grupe.

Prije ove pozicije 20 godina je obavljao značajne uloge s naglaskom na uvođenje inovativnih strategija i transformacijske procese, uključujući izvršnog direktora Maloprodaje i člana Uprave u istoj tvrtki, te pozicije u marketingu i prodaji prehrambenih i maloprodajnih kompanija u Hrvatskoj (Podravka, Kraš, iNovine).

Nihad Imširović

Predsjednik Uprave kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo

Nihad Imširović je rođen 1968. godine u Olovu. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu. Karijeru započinje u Ministarstvu odbrane, a potom vođen željom za daljnjim profesionalnim razvojem svoju karijeru usmjerava u realni sektor. Svoj profesionalni uspon započinje 2001. godine radom u tadašnjem tržišnom lideru Mesnoj industriji Lijanovići.  Uspješnu karijeru nastavlja na rukovodećim pozicijama u bh. kompanijama Sarajevska pivara i Velpro gdje svojim radom, znanjem i sposobnostima daje nemjerljiv doprinos unapređenju postojećeg poslovanja. Na poziciju direktora kompanije Zvijezda imenovan je 2012. godine, a 2016. godine postaje direktor kompanije Klas. U vrlo teškom periodu u kojem se našla kompanija Konzum BiH, 2018. godine ispred Fortenova grupe imenovan je direktorom društva, gdje zajedno sa svojim timom vođen ciljem restruktuiranja i daljnje stabilizacije poslovanja, odlučno pokreće i realizira proces optimizacije poslovanja postavljajući nove fokuse i ciljeve koji su Konzum već završetkom 2019. godine doveli do pozitivnih poslovnih rezultata.  Od septembra 2021. godine pod njegovim vodstvom uz kompaniju Konzum počinje poslovati i kompanija Mercator BH te je imenovan predsjednikom Uprave obje kompanije. U decembru 2023. godine završava se proces integracije ove dvije kompanije, te kao predsjednik Uprave kompanije Konzum d.o.o. Sarajevo, koja nastavlja upravljati brendovima Konzum i Mercator na tržištu BiH, predvodi kolektiv sa više od 3.200 zaposlenika i 250 prodajnih objekata.

Dijana Marić

Marketing manager za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju

Zadužena za proizvode kompanije Violeta od njihovog samog razvoja, izgradnje na tržištu, tržišnog udjela, marketinga, P&L i slično.

U kompaniji Violeta već 11. godina gdje sam najveći dio vremena provela u odjelu za Izvoz kao voditelj odjela i Country manager  za Violetu na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Kosova.

Violeta je za mene mnogo više od kompanije u kojoj radim, ona je dio mog identiteta, ono što radim to i živim, duboko sam povezana sa ljudima, proizvodima i brendovima koje stvaramo.

Bojan Stupar

Komercijalni direktor Kort Marketi, Fructa Trade d.o.o.

Po završetku studijskog programa poslovni informacioni sistemi na Ekonomskom fakultetu u Subotici 2010. godine, iste godine počinje sa radom u službi nabave i marketinga za lokalni maloprodajni lanac Interprom u Derventi.
2012. godine postaje zaposlenik kompanije Fructa Trade d.o.o. koja danas broji 2000 zaposlanih. Trenutno obavlja posao komercijalnog direktora u maloprodajnom lancu KORT MARKETI. Ovaj moderni maloprodajni lanac trenutno broji 55 marketa pozicioniranih širom Bosne i Hercegovine, a u sklopu Hiper Kort formata na 30 lokacija upotpunjuju ponudu sa KORT kafe-restoranima koji zajedno sa retail segmentom čine cijelinu bitnu za razlikovanje od konkurencije.
U svom višegodišnjem radu u kompaniji, bio je involviran u mnoge poslovne procese koji su doprinijeli da danas maloprodajni lanac KORT MARKETI bude profesionalno organizovan i uspješan retail.

Orhan Gazibegović

Unit manager, Monri payment

Orhan ima više od 20 godina iskustva u finansijskom segmentu, a u zadnjih deset godina primarno se bavi razvojem digitalnih rješenja u platnoj industriji i eCommerce tržišta u Bosni i Hercegovini. Njegova pozicija Unit Managera u Monriju omogućava mu da unapređuje napredne metode plaćanja i promovira digitalizaciju poslovanja svih kompanija na bh. tržištu, a strast koju ima prema toj misiji čini ga nezaustavljivom silom i prelijeva se i na kolege s kojima radi. Pored stalnog radnog angažmana, Orhan je aktivno uključen u eCommerce asocijaciju u BiH,  angažovan na unapređenju digitalne trgovine u Bosni i Hercegovini, s ciljem razvoja online tržišta naše zemlje. Njegova stručnost i predanost su neprocjenjivi resursi za eCommerce zajednicu u Bosni i Hercegovini.

Adnan Begoli

Direktor, Info Studio

 

Adnan Begoli je direktor firme Info Studio i razvojni inženjer sa dugogodišnjim iskustvom u kreiranju inteligentnih poslovnih rješenja. Sa diplomom Tehničkog Univerziteta u Beču i pozadinom u razvoju softvera, Adnan je postao ekspert za uključivanje AI/ML tehnologija u procese klijenata u različitim sektorima kao što su proizvodnja, trgovina, distribucija, bankarstvo i mikrofinansije. Adnan je fokusiran na digitalizaciju i hiperoptimizaciju procesa, čime pomaže klijentima da pojednostave svoje operacije i povećaju efikasnost svog poslovanja. Također, Adnan i Info Studio tim daju prioritet jednostavnoj primjeni i korisničkom iskustvu njihovih rješenja u realnom sektoru, stvarajući moderne i intuitivne alate za svoje klijente.

Ljubica Šijaković

NIQ (NielsenIQ)

Ljubica Šijaković, rođena 1996. godine u Beogradu po struci je master inženjer organizacionih nauka. Svoju profesionalnu karijeru započinje u NielsenIQ-u te je tijekom četiri godine rada stekla bogato iskustvo surađujući s vodećim regionalnim i globalnim proizvođačima, kao i distributerima FMCG industrije. Trenutno je na poziciji Analytic Insights Executive-a unutar Customer Success odjela. Uz pružanje podrške klijentima, Ljubica ima dodatnu ulogu u izradi različitih vrsta analitičkih prezentacija. Također je Discover Champion, ekspert za novu i revolucionarnu Discover platformu koja pruža novo iskustvo za NielsenIQ klijente kroz modernizaciju i prebacivanje NielsenIQ podataka u “oblake” (claud-based platformu). 

Igor Grudenić

NIQ (NielsenIQ)

Igor Grudenić je voditelj Customer Success odjela u Adriatics regiji od 2020. godine. Tijekom 22-godišnje karijere u NielsenIQ-u radi u različitim odjelima, uključujući onaj za istraživanje kupaca i potrošača, za suradnju s trgovcima te komercijalni odjel. Značajan dio karijere je proveo na unaprijeđenje proizvoda panela maloprodaje na tržištu Bosna i Hercegovine, kroz blisku suradnju sa gotovo svim relevantnim trgovcima, mnogobrojnim distributerima i proizvođačima FMCG industrije te sveprisutnim Instore magazinom.

Misija NIQ Customer Success odjela je kroz modernizaciju i transformaciju usluga osigurati vrhunsko i dosljedno iskustvo svim našim klijentima. Tijekom prethodne četiri godine to uključuje osvježenje proizvoda kao što su MarketTrack, ScanTrack, stvarni podaci kanala diskontera te Discover platforma, s ciljem pružanja visoke razine osnovne usluge usklađene s najrazvijenijim tržištima.

Mirsad Bektašević

Menadžer prodaje u kompaniji Nelt BiH

Mirsad ima više od 15 godina radnog iskustva u FMCG-u (Neltu) tokom kojih se istakao po svojoj sposobnosti da motiviše timove, unaprijedi procese, razvije snažne odnose sa ključnim klijentima, kao i da uspešno implementira inovativne strategije prodaje.

Prepoznatljiv je član Nelt BiH menadžment tima u sektorima distribucije i logistike.

Dr. Sead Delalić

Voditelj AI/ML odjela u Info Studio d.o.o.

Dr. Sead Delalić je stručnjak za vještačku inteligenciju sa nizom uspješnih projekata iz oblasti optimizacije poslovanja. Posjeduje iskustvo u različitim područjima, uključujući optimizacijske probleme, kompjutersku viziju, obradu zvuka i slike, poboljšanja i obradu podataka, kao i industrije poput retail-a, distribucije, bankarstva, obrazovanja, biotehnologije i drugo. Radi kao docent na Prirodno-matematičkom fakultetu na Univerzitetu u Sarajevu i vodi AI/ML odjel u firmi Info Studio d.o.o. Sarajevo.

Kosta Živković

Senior Managing Consultant, Advisors Client Services, Mastercard

Kosta Živković je dio Data & Services dela Mastercard-a.  Vodi Advisors tim konsultanata u Beogradu, i zadužen je za tržišta Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Srbije. Tokom 7 godina rada u Mastercardu, radio je na projektima u retail banking segmentu, kao i na projektima podrške trgovcima iz FMCG segmenta.  Prije Mastercarda, radio je u bankarskom sektoru u centralnoj i istočnoj Evropi, a bio je konsultant u McKinseyu.

Darko Džinić

Direktor Službe prodaje, Kraš prehrambena industrija d.d., Zagreb

Preko 20 godina radnog iskustva u FMCG-u, od toga preko 18 godina u Kraš d.d., kompaniji sa tradicijom dugom 113 godina.

Tijekom karijere u Krašu obnašao sam razne funkcije – od prodajnog predstavnika, Key Accout Managera, direktora prodaje za tržište Hrvatske do trenutne funkcije direktora Službe prodaje na kojoj sam od sredine 2023. godine.

U svom višegodišnjem radu u Krašu aktivno sam sudjelovao u definiranju i primjeni prodajno-marketinških strategija koje su dale značajan doprinos aktualnoj poziciji Kraša i Kraševih brandova u konditorskoj industriji.

Razumijevanje tržišta i tržišnih trendova, uočavanje novih prilika, timski rad, razvoj znanja i kompetencija, kontinuirano unapređenje poslovnih odnosa sa partnerima, inovativnost i proaktivni pristup poslu smatram temeljima uspješne prodaje.

Ime ime prezime prezime

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.