Program

USKORO

Prvi dan 19. februar

Dinner hosted by

Svečana večera i dodjela priznanja za doprinos razvoju FMCG industrije u BiH

Drugi dan 20. februar - programski dio

08.00 – 09.00

Registracija učesnika
Preuzimanje akreditacija

09.00 – 09.05

Pozdrav organizatora
Rešid Muratović –  InStore magazin

09.05 – 09.25

Tajne ikoničnih brendova
Zenel Batagelj – Valicon

09.25 – 09.45

Dolce Vita –  za život pun okusa
Muhamed Avdukić – Planet d.o.o.

09.45 – 10.05

Inovativna rješenja za plaćanje – NLB Smart POS
Arman Bejtula –  NLB banka Sarajevo

10.05 – 10.25

Vodeći trendovi u maloprodaji za 2025. u Jugoistočnoj Evropi: Kako će bh. ekonomija i potrošači nastaviti oblikovati maloprodajnu industriju
Ivan Radnai – Mastercard

10.25 – 10.55

Black ‘n’ Easy Coffee break

10.55 – 11.15

Ananas je samo tropsko voće?
Erol Ferović – Ananas E-Commerce

11.15 – 11.35

Utjecaj automatizacije i fleksibilnosti ERP rješenja na povećanje efikasnosti kompanije
Darko Krkač, Dražen Brašnić, Katarina Pešun – PIS d.o.o.

11.35 – 11.55

Revolucija u ambalaži: Nova rješenja koja mijenjaju industriju
Ivana Gašparić-Šimonek, Emir Ibrahimagić – DS Smith

11.55 – 13.05

Lunch

lunch
13.05 -13.25
Razvoj promocija u letcima na tržištu BiH

Josip Pedić – Focus

13.25 – 13.45

Osvrt na kategoriju bezalkoholna pića
Jasmin Vakufac – Nielsen

13.45 -14.25

Panel sa predstavnicima kategorije bezalkoholna pića
Naima Abadžić – Atlantic Cedevita d.o.o., Armin Uzunović – Boreas Stanić d.o.o., Samir Selimović – Hell Energy

14.25 – 14.55

Black ‘n’ Easy Coffee break

14.55 – 15.15

Da li je CSR skupa obaveza ili nova tržišna prilika za FMCG kompanije
Elizabeta Jovanovska – Abilities

15.15 – 15.35

Dodjela priznanja za najbolje Category managere i “Naše heroje”

15.35 – 16.15

Panel sa predstavnicima trgovaca – Maloprodaja u BiH: Strategije prilagođavanja novim tržišnim izazovima
Ljiljana Kunosić – Bingo, Damir Šlosel – dm drogerie markt, Slavko Sić –  INA/EP, Nihad Imširović – Konzum, Mercator

16.15 – 17.00

Networking